Bienvenido en Bolivia

Nach einer anstrengenden letzten Woche der Reisevorbereitung ging es für uns am Samstag den 04. September 2010 um 14.30 Uhr auf die RBS von Schönbühl nach Bern. Dies war die erste von ganz vielen noch vor uns liegenden Etappen...

Nach einem ziemlich angenehmen Flug mit LAN Airlines von Madrid nach Lima (Peru) folgte dort ein nicht enden wollender Aufenthalt von 6 Stunden am Flughafen Lima. Danach gings in die Höhe (ca. 4'000 m.ü. M) nach La Paz...im Gegensatz zu Sybille merkte ich die Höhe sofort! Ich hatte den Rest des Tages einen sturmen "Kessel"...

Die ersten Eindrücke von La Paz sind faszinierend! Eine chaotische Stadt die trotzdem irgendwie reibungslos zu funktionieren scheint...

 

Am 07. September fahren wir mit dem Nachtbus nach Uyuni um dort eine mehrtägige Tour in die Salar de Uyuni zu unternehmen.

 

 

Adios y hasta pronto

 

 

Kommentar schreiben

Kommentare: 8
  • #1

    schwägerin (Freitag, 10 September 2010 16:40)

    sybille, gäu, du jammerisch eifach e chli weniger wäg dr höchi... mir froue si haut scho hert im näh - im gägesatz zu de manne...

  • #2

    schwaegerin 2 (Sonntag, 12 September 2010 00:30)

    cristina das isch genau so - mir froue moege eifach chli me waegstecke ;-)

  • #3

    bruder (Sonntag, 12 September 2010 00:33)

    auso, ig ha villicht chli chopfweh gha...aber drfuer gumpe ig nid i jede kaktus ine...! Meh da drzue ire skype session :-)

  • #4

    Aetti (Samstag, 02 Oktober 2010 07:18)

    @ Schwägerin, Schwägerin 2, Bruder

    es isch nid zum säge was da plagiert wird! Ig bi mau uf 4000 Meter bi minus 20 Grad ine Kaktus g'hocket u ha nid emau gjammeret... :-)

  • #5

    bruder (Montag, 04 Oktober 2010 01:41)

    Merci Pap...wenigschtens du hiufsch mr chli :-) Manne müesse zämehäbe!

  • #6

    Pap (Montag, 04 Oktober 2010 11:49)

    ig säge dir eis, Stefano, wehret den Anfängen! U süsch chehre mir Giele de eifach mau dr Macho use

  • #7

    schwägerin (Donnerstag, 07 Oktober 2010 19:24)

    macho??? hahahaha! gäu sybille, mir zwöi si doch zwöi exemplarischi usfüherige vom starke gschlächt. da cha üs chli machogehabe höchschtens es lächle entlocke...

  • #8

    schwaegerin 2 (Samstag, 09 Oktober 2010 03:12)

    cristina das gsehsch du genau richtig!;-) p.s. ha geschter uebrigens cafe "cristina" trunke - mmmh, isch das fein gsi!;-)