Gästebuch

Kommentare: 48
  • #48

    jotwede (Dienstag, 22 Februar 2011 21:51)

    Hallo ihr beiden,

    wir wissen genau, wie Ihr Euch jetzt fühlt. Vor einem knappen Monat ging es uns genau so. Aber es ist auch schön, wieder daheim zu sein - wieder im eigenen Bett zu schlafen. Und das nächste Highlight folgt für Euch ja schon bald :-)

    Wir freuen uns schon sehr darauf, Euch schon bald in der Heimat wieder zu sehen und sind gespannt, was Ihr von den letzten Wochen zu berichten habt.

    Liebe Grüsse
    Eike & David.

  • #47

    remo + karin (Dienstag, 22 Februar 2011 11:18)

    Halli Hallo ir zwöi Indiana Jones!
    Biuder vo kambodscha si scho sehr idrücklech!Die tämple gseh sehr spannend us wie bi de Indiana Jones fiume!:) Jetz fröie mir üs das dir wieder zrüg chömet! Jedes abentür het leider äs ändi!Schad chöi mir öich morn z'Klote nid i Empfange nä, aber mir gseh üs sicher i de nöchschte paar Täg! Jetz wünsche mir öich ä gueti Heimreis!

    Tschüss u liebi Grüessli, bis gli....remo & karin

  • #46

    jotwede (Mittwoch, 16 Februar 2011 10:43)

    Juhu, endlich wieder News von Euch beiden.

    Das Lesen des Berichts und Anschauen der Fotos machen wie immer Freude. Gleichzeitig fühlen wir eine gewisse Wehmut: Ihr könnt Euch gar nicht vorstellen, wie weit weg uns das alles wieder vorkommt. Räumlich, aber auch zeitlich und gedanklich.
    Daher geniesst die verbleibenden Reisetage so intensiv wie Ihr nur könnt.

    Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Liebe Grüsse.

    Eike & David.

  • #45

    mapi (Dienstag, 15 Februar 2011 10:01)

    Hallo ihr Liebsten,
    wir können es uns kaum vorstellen, euch nächsten Mittwoch schon (endlich) in die Arme schliessen zu dürfen!
    Eure Berichte faszinieren uns immer wieder. Die Bilder und Filme sind sehr eindrücklich.
    Menschen, Menschen, Menschen, Töffli à gogo und das pulsierende Leben auf dem Wasser..,
    fast unvorstellbar, wenn man es nicht selber erleben kann!
    Jetzt geniesst Kambodscha, möglichst ohne Stress und freut euch auf zu Hause....es wird auch hier spannend werden.
    Mir möge fasch nümme g'warte uf öich Zwöi!!
    Liebi Grüessli, mapi

  • #44

    cristina (Freitag, 11 Februar 2011 15:53)

    brüetsch, schwägerin -> mir zeue d tage! hoffentlich läbet dir bis am schluss töiff i eune abetüür drin. u - immerhin - deheim wartet ja ou en erläbnisrichi zyt uf euch und MIR AUI warte ou uf euch;-) i findes genial, dass dir in laos/vietnam heit fründe gfunde wods bärn wohne! das si de in zuekunft ganz spezielli fründschafte. bis gli!!!!

  • #43

    remo + karin (Freitag, 28 Januar 2011 17:24)

    ...abendtürlich,sorry.mir schribe gad ufem natel,zimli chli di knöpf:)
    Wi mir verno hei,sit dir scho imnä monet widr bi üs ir vertroute umgäbig,da fröie mir üs doch. Häbets witerhin guet u gniessets no
    Liebi grüessli karin u remo

  • #42

    remo + karin (Freitag, 28 Januar 2011 17:19)

    Hallo dir zwöi, mir sis widrmau
    Mir gniessä gad di letschtä aprés-ski-minute uf dr bettmeralp i üsne skiferie. Mir hei ä bombe wuche gha,nume sunneschiin u tolli piste. Dr remo het si götti-bueb o chönne gniessä,obwou är no munzig chli isch.het gfägt mit mosers
    Öi brichte u fotos heimer witerhin tüchtig verfougt,tönt immerno spannend und abentürlich

  • #41

    Roger (Mittwoch, 26 Januar 2011 13:00)

    Hey dir zwöi Wältebummler :-)

    Ig benidä öich um die wunderbare Iidrück, wo dir sit Monatä dörft erläbä! Gniesset jedä Momänt!
    Ig wär ou schowider Reisefertig...
    Passet witer schön uf öich uf und pfleget öii super Homepage!
    Liebs Grüessli us Bärn und bis gli ;-) Roger

  • #40

    rarenet (Dienstag, 25 Januar 2011 20:50)

    Hallo Ihr da drüben, ich bin mittlerweile wieder im Büro eingetroffen und lasse ab und zu ein paar von den 7000 Bildern vorbeirauschen, damit ich nicht zu schnell wieder dem Alltagstrott verfalle. Ja Australien ist teuer, leider - doch die Zeit war toll und Tasmanien hat uns nicht zum letzten Mal gesehen, das fehlt Euch auf der Tour, kommt gesund zurück. Ein paar Reisetipps von Euch hätte ich dann noch gern für unsere nächste Reise, denn....man kann sich daran gewöhnen.

  • #39

    Korbinian (Montag, 24 Januar 2011 12:39)

    Huhu Ihr Lieben!
    Wir sind wieder wohlbehalten in Bern gelandet: Es ist sonnig aber saukalt, die Arbeit drängt mit Macht herein und wir versuchen so gut es geht die Urlaubsgelassenheit noch ein wenig zu bewahren. Klappt nicht immer, als ich heute im Migros zum Großeinkauf war und ich mit einem riesigen Einkaufswagen die ganze Schlange blockiert habe wars zum ersten mal dahin mit der Gelassenheit :). Dafür gibts jetzt wieder Bernerli und Rösti. Euch noch eine schöne Zeit und bis bald in Bern, unsere Fotos sind schon auf Facebook!

  • #38

    Bettina Neuhaus (Donnerstag, 30 Dezember 2010 12:20)

    Hey dir zwöi!
    I bi ou wider mau uf öire HP am stöbere gsy - super! Gfaut mir aber gar nid, dass Australie so tüür worde isch, dört wetti ja ou mau no häre. Aber z'erscht müesse mir no es Reiseziel für 2011 ha :-)
    Bim bestuune vo öichne Föteli isch mir natürlich ou z'letschte grad ufgfalle - gratuliere öich härzlich! Das isch e guete Entscheid :-) Witerhin viu Glück und e guete Start is nöie Jahr! Liebi Grüess Bettina

  • #37

    Andrea (Dienstag, 28 Dezember 2010 17:08)

    Super Foto, ds letschte ;) Gratuliere! Gniessets no! c'',)

  • #36

    ubi (Donnerstag, 23 Dezember 2010 16:08)

    Ja da wünschen wir euch beiden doch schon jetzt alles Gute!!! Wenn es zwei ein paar Monate ununterbrochen zusammen aushalten, dann stehen die Karten nicht schlecht für eine weitere Zusammenarbeit :-)
    Herzlichen Glückwunsch und frohe Festtage

    Urs & Co.

  • #35

    hik (Donnerstag, 23 Dezember 2010 16:01)

    gratuliere euch beidnä!

  • #34

    Luzia (Mittwoch, 22 Dezember 2010 01:08)

    ja das ist eine freudige Nachricht - ich gratuliere von Herzen!!!
    Gnuesseds wiiterhin, liebe Gruess us Vancouver
    Luzia

  • #33

    chrigu (Freitag, 17 Dezember 2010 20:11)

    hei..

    uf z letschtä föteli ha ig gwartet.. gratuliere!!! freut mi uuhuere..
    ig gloube, das wird ä grund, uf üsere reis zrügg z reise..

    gniessets witer.. mir gseh üs gli uf em tennisplatz

  • #32

    Thomas und Ines (Dienstag, 14 Dezember 2010 06:48)

    Liebe Sybille, lieber Stefano,
    Hoffentlich hattet Ihr eine "trockene" Reise der Westkueste von Australien entlang. Schade dass wir uns nur fuer ein paar Tage sehen konnten. Nach Eurem Plan fliegt Ihr morgen nach Singapore weiter. Wir wuenschen Euch beiden noch viele schoene Erlebnisse und gute Reise.
    Thomas und Ines, Sydney

  • #31

    rarenet (Montag, 13 Dezember 2010)

    Danke für die Blumen, ich gebe sie weiter an Renate. Sie hat die meisten Bilder gemacht.
    Gruss und weiterhin viel Spass in der "Gluthitze"

    Ralph

  • #30

    Eike & David (Donnerstag, 25 November 2010 06:34)

    Huhu ihr beiden,

    viel Spass in Eurem Brutkasten. Ein Tipp von uns erfahrenen Wicked-Indianern: Bei Woolworths gibt es ein kleines Iglu fuer ca $30. Kauft es! Fuer uns war es DIE Erloesung.

    Ganz viel Spass und liebe Gruesse...

  • #29

    Bettina (Donnerstag, 18 November 2010 13:37)

    Hey dir Zwöi!
    *schmach* die neue Bilder, eifach dr Hammer. Und die vo L.A. mega witzig. Heiter toll gmacht! Gniessets witerhin! Miss You Sybe!
    Küssli

  • #28

    cristina (Sonntag, 14 November 2010 18:54)

    fantastischi bilder us fiji! witzegi ou us la. ihr fotografiert echt toll -> das isch sicher d'sybe, oder!?
    here you very sooon!

  • #27

    möpsu (Mittwoch, 03 November 2010 14:05)

    Jetzt müsst ihr die Taucherbriller nicht mehr unter der Dusche oder im Regen einsetzen, jetzt geht es ab in den Südpazifik... Bula los viajero. Ich beneide euch schon! Unglaublich schöne Bilder (war das ein Kolibri im Flug?). Macht Lust, zu reisen. Geniesst es in vollen Zügen, denn mir kommen Dinge wie laute Autobahn, sehr, wirklich sehr starker Regen, nicht verstandene Wortlaute in den Sinn ;-). Trinkt ein Fiji Bitter für mich! Liebe Grüsse, ex-mop

  • #26

    alexandra eugster (Sonntag, 31 Oktober 2010 18:55)

    he ihr zwei raftingcompañeros (-;
    ha gad mol zit zum euri page aluege und bi mega beidruckt vo eune genial schoene fotene...das hani also nid annaehernd gschafft...me choent meine oeper vo eu zwei sig fotograph vo bruef!
    freu mi scho uf dfotos vo uesere raftingtour...
    take care
    alexandra

  • #25

    jotwede (Dienstag, 26 Oktober 2010 16:04)

    Hallo ihr beiden,

    endlich hatten wir Gelegenheit, auch einmal Euren Blog und Eure Fotos anzuschauen. Was wir gesehen und gelesen haben, hat uns beeindruckt. Und wirklich schoene Bilder habt Ihr auch gemacht. Nachdem wir gerade von Cape York wiedergekommen sind, wo sich die meisten Tiere vor uns versteckt zu haben schienen, waren wir besonders von den vielen Tierfotos begeistert. Costa Rica ist somit als neues Reiseziel fuer die Zukunft schon mal gesetzt! Wir wuenschen Euch weiterhin viel Freude und tolle Eindruecke!
    Bis vielleicht in Sydney oder sonstwo.

    Viele Gruesse aus Cairns,
    Eike und David.

  • #24

    Mapi (Montag, 25 Oktober 2010 18:09)

    Bald sind es zwei Monate her seit eurem Start in die grosse weite Welt.
    Bestimmt könntet ihr schon jetzt ein Buch über eure Erlebnisse und Abenteuer schreiben!
    Hallo ihr Liebsten,
    es ist für uns immer wieder sehr eindrücklich, eure Berichte und Fotos zu geniessen.
    Wir bedauern es halt nach wie vor dass ihr uns nicht als Begleitung und "Aufpasser" mit dabei haben wolltet...
    Dafür begleiten wir euch in Gedanken Tag für Tag und zehren mit an eurem Weltenbummel.
    Stefano, von deiner grossen Party am 12. November werden wir doch sicher in den Medien näheres erfahren...(31)
    Tragt Sorge zu euch und "vaya con Dios".
    Vo ganzem Härze, Mapi

  • #23

    Kofi's (Sonntag, 24 Oktober 2010 18:09)

    Hei Dir zwöi

    Euch cha me ächt benide. Schöni Föteli wo Dir gmacht heit. Gniessets witerhin i volle züg.

    Liebi Grüess vor Rägnerische Schwiiiz

    lg Kofi's

  • #22

    Chrige (Mittwoch, 13 Oktober 2010 20:28)

    Wow, eifach nume wow!!! :-) Gniesset jedä Momänt ir wittä Wäut u suuget jedäs Erläbnis i öich uf!

    Liebi Grüess u i fröie mi scho uf witteri Föteli, Chrige

    @Sibä: hett das mit Arturo's Cousine klappet oder heit dr nech när gar nüm gmäudet?

  • #21

    Karin & Remo (Mittwoch, 06 Oktober 2010 21:29)

    Halli Hallo Hallölelein
    Ändlich mäude mir üs ou no mau.
    Mir hei bis jetz mit vieu begeisterig öii Brichte u Foti's agluegt u si numeno am stune. Zum Fiumli *schmnunzeln* säge mir nid vieu, isch üs öpis bekannt vor cho.
    Wie mir gseh, erläbet dir Tag für Tag immer nöis u äs isch o immer widr äs Abendtür, so wis sich's ghört bim Reise.
    Mir chöis gar nid gloube, dass das scho ä Monet här isch sit dir wäg sit. Schnäu geit di Zyt...
    Bi üs isch aues bim Aute, schaffe - schlofe - schaffe u immerwieder ufs Wucheänd fröie *smile*
    Mir fröie üs witerhin vo öich dörfe z'läse u wünsche öich witerhin vieu interessanti Ufenthält i denä X-Orte wo dir gad umekurvet...

    Bis gli, liebi Grüess Karin & Remo

  • #20

    Cristina (Montag, 04 Oktober 2010 11:11)

    Hola amigos
    nöime ufemne foto steit ine fels gchritzlet: the best things in life are not things. -> da hets öpper genau erfasst! i beniide öich um au die Extrem:
    - znacht em zwöi früüre u fasch verzwiifle
    - hunger ha u wüsse, vorlöifig gits nüt ds bisse
    - gränne us ärger u enttüschig
    - aus wöue gä fürnes stündli deheime
    aber ou um
    - d träne ide ouge us rüherig u fröid, soöppis dörfe ds erläbe.
    - ds stuune über die andersartigkeit - zum alänge nöch.
    - ds merkä was es heisst, ds gä, ohni öppis zrügg z erwarte.
    - e nöie standpunkt ds ha zum wichtige im läbe.
    - d föid a nöie fründschafte u begägnige, wo schlussändlech ds erläbnis usmache.

    bis glii! e muntsch vor schwoscht/schwägerin

  • #19

    Sändle und Jüre (Freitag, 01 Oktober 2010 12:42)

    Hoi zäme

    Wow, das isch für üs aube ou grad es Erläbnis wemer eui Föteli und Reisebrichte bestune. Vorauem wenns dusse grad rägnet und windet, Herbst äbe.
    So wie mir läse, sit dir guet i eues Projekt Weltreis gstartet und gseht viu interessanti und spannendi Sache. Mir verfolge euch uf au Fäu witerhin mit viu Stune uf euem Reisli.
    Heits guet!

  • #18

    Jean-Claude Frick (Montag, 27 September 2010 21:28)

    Ola ihr zwei

    Super Fotos die ihr da reingestellt habt. Besten Dank für eure Reiseberichte, man hat fast das Gefühl ein wenig dabei zu sein.

    Just 4 your Information:

    Hier war es heute morgen 3 Grad kalt, der Winter kommt....

    Herzlich und weiterhin viel Spass

    iFrick

  • #17

    Mapi (Montag, 27 September 2010 09:14)

    Faszinierend was ihr seht und erlebt, fantastische Aufnahmen die ihr da reinstellt!

    Guten Tag ihr Liebsten,

    wahrscheinlich seid ihr noch im Nachtbus unterwegs zur weissen Stadt Arequipa.
    Unglaublich was die Inkas vor rund 560 Jahren in den Berg gebaut haben. Da sollte man wirklich mal das Rad zurückdrehen können um zu sehen wie diese, kulturell hoch entwickelten Menschen, damals gelebt haben.
    Von wegen 40 minütigem Nachtmarsch mit Vollpackung; wir sind ja so froh für Sibeli, dass du Stefano auch ihr Gepäck getragen hast....
    Tja, am liebsten würden wir uns in den Flieger setzen, zu euch rüber jeten, um euch zu begleiten! Es macht aber auch enorm Spass euch auf eurer genialen Site zu verfolgen.

    Geniesst's weiterhin und passt bitte auf euch auf.

    vo härze, Mapi

  • #16

    Bettina (Mittwoch, 22 September 2010 12:17)

    Hallo Zäme!

    Die Site isch so cool! Ig verfolge eue Blog mit begeisterig! Macht ächt niedisch. ;o) Eifach cool euch so chönne z'begleite! Hammer Pics! Häbet sorg! Freue mi scho ufe nächscht Itrag ;o)

    Küssli euri Bettina

  • #15

    Urs & Barbara (Montag, 20 September 2010 21:57)

    Hallo zäme,
    Ihr macht uns neidisch mit den Bildern aus Uyuni. Da haben wir wirklich etwas Schönes verpasst. Die Überfahrt über den Titicacasee in Copacabana haben wir bestens in Erinnerung und ihr habt sie vermutlich jetzt auch hinter euch. In Puno logierten wir für ein paar Tage im Hotel Arequipa und machten einen Ausflug auf die Insel Taquile, wobei wir uns gründlich den Kopf verbrannten! Weiterhin viel Spass und häbet sorg!

    Urs & Barbara

  • #14

    Edi (Montag, 20 September 2010 12:46)

    Hallo zäme
    Das sind ja unglaublich schöne Bilder. Und ich sitze hier vor dem Bildschirm im Liebefeld und kriege auch Lust aufs Reisen!
    Wyterhin viu Vergnüege und gueti Erläbnis
    Edi

  • #13

    syfano (Sonntag, 19 September 2010 19:43)

    Hallo zusammen

    Besten Dank fuer eure Eintraege! Wir sind nun zurueck von der Dschungeltour und weilen gerade in Copacabana am Titicaca See...Blog und Fotos folgen bald :-)

    Gruesse an alle!
    Syfano

  • #12

    Mapi (Samstag, 18 September 2010 17:08)

    Guten Tag ihr zwei Lieben,
    steckt ihr noch im Madidi Nationalpark? Diese Pflanzen und Tierwelt muss ja faszinierend sein! Wir sind sehr gespannt auf euren Bericht darüber. Tja, vermissen tun wir euch schon fest, doch in Gedanken begleiten wir euch Tag und Nacht.
    Härzlechi Grüessli u Muntsch, Mapi

  • #11

    jotwede (Dienstag, 14 September 2010 22:17)

    Hallo zusammen,

    Mensch das sind ja echt tolle Fotos und erste Eindrücke und sogar ein iPhone4-Movie, die das Reisefieber in uns noch gleich ein wenig mehr anfeuern... Viel Spass weiterhin.

    Liebe Grüsse
    Eike&David

  • #10

    Chrigu (Dienstag, 14 September 2010 11:20)

    Hoi Zäme
    Sehr schöne erste Eindrücke von Eurer Reise.
    Viel Spass und ladet immer schön brav neue Fotos zum Neidisch machen hoch ;-)
    Gruess
    Chrigu

  • #9

    schwoscht (Mittwoch, 08 September 2010 20:15)

    ja, was söui no säge... i v e r m i s s e ö i c h b e i d i dänke viu a öich u ha ou henne föid für öich! die reis prägt öich fürs ganze läbe - e läbesschuel... genial, dass dir das machet, bravo! enjoy!!!!!!!!!! gemsch-uno my friends!

  • #8

    Eike&David (Donnerstag, 02 September 2010 15:10)

    Hallo Ihr zwei,

    vielen Dank, dass Ihr unserem Gästebuch mit Euren Grüssen einen Funken Leben eingehaucht habt.
    Wir wünschen Euch natürlich auch eine erlebnisreiche Reise und vor allem eine gesunde, glückliche Heimkehr. Doch wer weiss, vielleicht laufen wir uns ja zuuuuufällig am anderen Ende der Wäut übern Weg?

    Liebe Grüsse
    Eike & David

  • #7

    Bettina N. aus B. (Donnerstag, 02 September 2010 14:19)

    Hey dir zwöi
    So lang heit dir planget und jetzt isch es ändlich sowyt!
    Heit ganz e gueti Zyt und häbet nech Sorg.
    Bis mindistens uf Costa Rica wirdi öich emotional ganz näch begleite. Bi gspannt, wie Südamerika uf öich würkt. I ha mis Härz uf jede Fau a die Landschaft und Bescheideheit vo dene Lüt verlore. Pura vida :-)
    Hasta luego chicos y muchos saludos
    Bettina

  • #6

    Ändu c'',) (Donnerstag, 02 September 2010 12:27)

    Hoi Sybille, hoi stefano

    wünsche öich ganz viu spass uf öire reis, gniessets (ähh das macheter sowiso ;) häbet sorg! ....und sybille ä gruess dire fründin, wese söttisch gseh ar wunderschöne weschtküschte vo oustralie ;)

    bis gli

  • #5

    Cécile (Mittwoch, 01 September 2010 07:55)

    Hey Sybilli & natürli Stefano
    Häbet ganz e schöni zyt uf eurer Reis, gniessets u nämet ganz vili gueti Erinnerige mit...
    chömet ja gsund u ganz hei, so dass mir üses Projekt "Hundecoiffeur" chöi realisiere!
    mü Cécile

  • #4

    Tinu (Mittwoch, 01 September 2010 06:58)

    Hei dir zwöi! Läck da wird me scho niedisch! Gniessets und nähmet de für mi o e schwumm dzAustralie! Gseht scho mau guet us die Homepage... freue uf Bilder u Kommentare vo Euch dsgseh u läse.
    Gruess us Thun
    Tinu

  • #3

    flo (Donnerstag, 19 August 2010 10:27)

    Hallo Ihr zukünftigen Weltenbummler
    Ja was soll ich sagen....kann ich mitkommen?
    Coole Website, freu mich auf den Blog + Pics
    Gniessets u häbets guet zäme, Gruess

  • #2

    Mapi (Montag, 16 August 2010)

    Hallo ihr Lieben, noch 19 Tage, dann gehts los.
    Auch wenn noch viel zu erledigen sein sollte, nehmts
    locker und mit der Ruhe.
    Liebi Grüessli, Mapi

  • #1

    Luzia (Donnerstag, 22 Juli 2010 18:16)

    Ja dann mach ich mal den Anfang in eurem Gästebuch :-)
    Tolle Homepage - ich freu mich sehr auf die Fotos von eurer Reise. Gute Vorbereitung weiterhin u ganz liebe Gruess us Vancouver, Luzia